Dostawa i zwroty

Dostawa/Odbiór towaru

 

  1. Usługodawca umożliwia kilka opcji dostawy towaru – wyboru należy dokonać przy składaniu zamówienia.

  2. Koszty dostawy Usługodawca określa na Stronie, tak abyś mógł się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia.

  3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w stanie przesyłki, w szczególności jej zewnętrznych uszkodzeń, powinieneś zgłosić ten fakt kurierowi i spisać z nim protokół obejmujący te informacje. Pamiętaj że zaniechanie powyższego obowiązku może być przyczyną odmowy uznania Twoich roszczeń reklamacyjnych.

  4. Zamówienia towarów fizycznych można składać za pośrednictwem założonego na Stronie konta użytkownika lub bez jego zakładania.
     

Pozostałe informacje dotyczące sprzedaży

 

  1. W razie wątpliwości uznaje się, że ceny podane na Stronie są cenami brutto.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności:

    1. podałeś nieprawdziwe dane, uniemożliwiające realizację umowy,

    2. nie opłaciłeś zamówienia w terminie,

    3. w przypadku zamówień towarów fizycznych dwukrotnie nie odebrałeś przesyłki.
       

Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

  1. Każdej osobie, która dokonuje zakupu towarów lub treści cyfrowych lub usług (także usług cyfrowych) jako konsument zawierając umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.

  2. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych:

    1. od otrzymania towaru lub treści cyfrowej;

    2. w przypadku zakupu kilku towarów, od otrzymania ostatniego z nich;

    3. w przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu towarów przez oznaczony czas, od otrzymania pierwszego z towarów;

    4. w innych wypadkach od dnia zawarcia umowy.

  3. Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo.  Możesz skorzystać z znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak wyślesz nam wiadomość e-mail na adres: rabilla@gmail.com lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zawartej umowie (zakupionym towarze, treści cyfrowej lub usłudze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą i z tego powodu my zobowiązani jesteśmy zwrócić na Twoją rzecz poniesione przez Ciebie płatności, a Ty zobowiązany jesteś do zwrotu zakupionych towarów lub zaprzestania korzystania z dostarczonych Ci treści lub usług cyfrowych oraz udostępniania ich osobom trzecim. W stosunku do treści lub usług cyfrowych możemy Ci uniemożliwić dalszy dostęp także przez zablokowanie konta, o ile jest to technicznie możliwe.

  5. Na twoje żądanie udostępnimy Ci nieodpłatnie treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Ciebie w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej. Żądanie możesz zrealizować korzystając z procedury reklamacyjnej, uregulowanej poniżej.

  6. W przypadku zakupu towarów lub treści cyfrowych, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszty przesyłki (o ile takie poniosłeś) z zastrzeżeniem, że zwracamy koszty przesyłki do wysokości najtańszej oferowanej przez nas opcji dostawy towarów. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, nie będziemy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Twoje płatności zwrócimy Ci przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że zażądasz, abyśmy zwrócili Ci Twoje środki w inny sposób.

  7. Towary powinny zostać zwrócone nie później niż 14 dni, od dnia w którym odstąpiłeś od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Poniesione przez Ciebie bezpośrednie Koszty zwrotnego odesłania towarów nie zostaną przez nas zwrócone. 

  8. Płatność może zostać przez nas wstrzymana do czasu otrzymania od Ciebie towarów z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu ich odesłania.

  9. W przypadku odstąpienia od umowy ciąży na Tobie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i ich funkcjonowania.

  10. W przypadku umowy, której przedmiotem będą usługi (także usługi cyfrowe) albo treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie Ci przysługiwać, jeżeli przed zawarciem umowy poinformujemy Cię, że z chwilą zrealizowania umowy utracisz prawo do odstąpienia, a Ty wyrazisz na to zgodę.

  11. W przypadku odstąpienia przez Ciebie od umowy, której przedmiotem były usługi (także usługi cyfrowe), po zgłoszeniu przez Ciebie żądania wykonania umowy przed terminem do odstąpienia od umowy, zobowiązany będziesz do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
     

Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

  1. Każdej osobie, która dokonuje zakupu towarów lub treści cyfrowych lub usług (także usług cyfrowych) jako konsument zawierając umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.

  2. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych:

    1. od otrzymania towaru lub treści cyfrowej;

    2. w przypadku zakupu kilku towarów, od otrzymania ostatniego z nich;

    3. w przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu towarów przez oznaczony czas, od otrzymania pierwszego z towarów;

    4. w innych wypadkach od dnia zawarcia umowy.

  3. Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo.  Możesz skorzystać z znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak wyślesz nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zawartej umowie (zakupionym towarze, treści cyfrowej lub usłudze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą i z tego powodu my zobowiązani jesteśmy zwrócić na Twoją rzecz poniesione przez Ciebie płatności, a Ty zobowiązany jesteś do zwrotu zakupionych towarów lub zaprzestania korzystania z dostarczonych Ci treści lub usług cyfrowych oraz udostępniania ich osobom trzecim. W stosunku do treści lub usług cyfrowych możemy Ci uniemożliwić dalszy dostęp także przez zablokowanie konta, o ile jest to technicznie możliwe.

  5. Na twoje żądanie udostępnimy Ci nieodpłatnie treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Ciebie w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej. Żądanie możesz zrealizować korzystając z procedury reklamacyjnej, uregulowanej poniżej.

  6. W przypadku zakupu towarów lub treści cyfrowych, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszty przesyłki (o ile takie poniosłeś) z zastrzeżeniem, że zwracamy koszty przesyłki do wysokości najtańszej oferowanej przez nas opcji dostawy towarów. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, nie będziemy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Twoje płatności zwrócimy Ci przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że zażądasz, abyśmy zwrócili Ci Twoje środki w inny sposób.

  7. Towary powinny zostać zwrócone nie później niż 14 dni, od dnia w którym odstąpiłeś od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Poniesione przez Ciebie bezpośrednie Koszty zwrotnego odesłania towarów nie zostaną przez nas zwrócone. 

  8. Płatność może zostać przez nas wstrzymana do czasu otrzymania od Ciebie towarów z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu ich odesłania.

  9. W przypadku odstąpienia od umowy ciąży na Tobie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i ich funkcjonowania.

  10. W przypadku umowy, której przedmiotem będą usługi (także usługi cyfrowe) albo treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie Ci przysługiwać, jeżeli przed zawarciem umowy poinformujemy Cię, że z chwilą zrealizowania umowy utracisz prawo do odstąpienia, a Ty wyrazisz na to zgodę.

  11. W przypadku odstąpienia przez Ciebie od umowy, której przedmiotem były usługi (także usługi cyfrowe), po zgłoszeniu przez Ciebie żądania wykonania umowy przed terminem do odstąpienia od umowy, zobowiązany będziesz do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
     

Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności z umową

 

  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

  2. W odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi, Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.

  3. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.

  4. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.

  5. Domniemania określone w ust. 3 i 4 nie będą miały zastosowania, jeżeli:

    1. środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Usługodawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy;

    2. konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.

  6. Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności towaru z umową:

    1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

    2. Usługodawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Usługodawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.

    3. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

    4. Konsumentowi przysługuje także prawo złożenia Usługodawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, w sytuacji wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:

      1. Usługodawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,

      2. Usługodawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową,

      3. brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

      4. brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa naprawy lub wymiany towaru,

      5. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

    5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

    6. Usługodawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Usługodawca.

    7. Konsument udostępnia Usługodawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Usługodawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

    8. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Usługodawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

    9. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

    10. Usługodawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.

    11. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Usługodawcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

    12. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  7. Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową:

    1. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.

    2. Usługodawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.

    3. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

      1. doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

      2. Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową,

      3. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;

      4. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa do doprowadzenia do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową;

      5. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

    4. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z umową.

    5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest istotny.

    6. Usługodawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Usługodawca.
       

Art. 10 [Postępowanie reklamacyjne]

 

  1. Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie lub korzystającym z usług świadczonych poprzez Stronę.

  2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Strony i świadczonych za jej pośrednictwem usług możecie kierować na adres: rabilla@gmail.com

  3. W przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych zobowiązany jesteś podać:

    1. dane kontaktowe - imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania;

    2. dane dotyczące umowy lub towaru (odpowiednio treści cyfrowej lub usługi cyfrowej), tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję;

    3. powód reklamacji, a w przypadku gdy powołujesz się na niezgodność towaru, treści cyfrowej lub usługi (także cyfrowej), także opis i inne dokumenty, które mogą nam pomóc rozpatrzyć reklamację (np. zdjęcia);

    4. Twoje żądania.

  4. W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż niezgodność z umową lub roszczenia gwarancyjne zobowiązany jesteś podać:

    1. dane kontaktowe - imię, nazwisko oraz adres e-mail;

    2. opis powodów reklamacji; 

    3. Twoje żądania, propozycje i wnioski.

  5. Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania.

  6. Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

 

05-822 Milanówek

ul. Spółdzielcza 11

rabilla@gmail.com

+48 507 624 042

Regulamin sklepu

Polityka prywatności

Dostawa

Zwroty i wymiana

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.